Co se mění pro vás a vaši školu
Srozumitelně o tom, co přinášejí nové rámcové vzdělávací programy do vaší každodenní praxe.
Proč provádíme změnu rámcových vzdělávacích programů
České školství má silnou tradici kvalitního vzdělávání. Aby ji udrželo i v dynamickém světě, potřebuje pružně reagovat na nové výzvy a příležitosti. Revize proto přináší proměnu celého vzdělávacího systému – od předškolního až po odborné a umělecké vzdělávání. Stavíme na tom, co funguje, a přidáváme nové přístupy, které pedagogům pomohou lépe rozvíjet dovednosti dětí a mladých lidí pro budoucnost.
Jak chceme provádět revizi RVP
Smyslem nového RVP není vše přestavět a změnit, ale posílit některé aspekty, které jsou už dnes součástí RVP. Stejně tak chceme zachovat systém, který dává školám rámec a pravidla, ale také jim dává svobodu přizpůsobit se specifickým potřebám a okolnostem. Při revizi RVP vycházíme z cílů a zásad ve školském zákoně.
Harmonogram změn a zavádění do praxe
Na proměně rámcových programů spolupracují stovky odborníků i kolegů z praxe. Změny zavádíme postupně podle jasného harmonogramu – máte dostatek času na přípravu a můžete využít naši podporu při přechodu na nové RVP.

Celé vzdělávání prochází změnou. Podívejte se, co se týká právě vaší školy.
Revize rámcových programů přinášejí změny do všech oblastí vzdělávání. Pomůžeme vám zorientovat se v tom, jak změny ovlivní vaši praxi – ať už učíte ve školce, na umělecké škole nebo připravujete studenty na budoucí profesi.
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Střední odborné vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Inspirace
Škola budoucnosti již nyní. Podívejte se na příběhy škol, které již dnes učí v souladu s cíli revidovaných vzdělávacích programů.

Podcast
Měním svoji školu, už nemusím lhát do třídnice
Odborník na vzdělávání Karel Tomek si do nového podcastu EduRevue: Mezi námi pozval ředitelku malotřídní ZŠ Horní Kruty Petru Procházkovou…

Podcast
Učitelkou jsem být nechtěla. Pak jsem zjistila, že je to nejlepší práce na světě
Zdeňka Chocholoušková, garantka podpory nadání z NPI ČR, a Tereza Martínková, ředitelka pražské ZŠ nám. Curieových z Prahy 1…

Rozhovor
Jak se pozná dobrá škola? Když se firmy o absolventy perou
Střední odbornou školu v Sezimově Ústí založil před pětaosmdesáti lety podnikatel Jan Antonín Baťa. Vychovávala zaměstnance pro jeho jihočeskou strojírnu…